CRM Eğitimi ile amaçlanan fayda, kurumun eğitim beklentisine uygun yapılandırılmaktadır. CRM Süreçleri tasarımı, operasyonel, analitik ve stratejik CRM adımları uygulamalı olarak CRM Eğitimi içeriğine dahil edilmiştir.

 

Customer Relationship Management (Müşteri İlişkileri Yönetimi) olarak bilinen CRM, kurumların müşteri verisini doğru yönetmeleri, veri odaklı pazarlama uygulamaları gerçekleştirebilmeleri, müşteri edinme, elde tutma ve sadakat süreçlerini doğru yapılandırmaları için önemlidir. Eğitim içeriğinde, katılımcıların sektörel ve kurumsal ihtiyaçlarına yönelik uygulamalar ve vaka çalışmaları gerçekleştirilmektedir. Aynı zamanda öğrenme aşamaları ile desteklenmektedir.

 

 

 

CRM Eğitimi - Kimler Katılmalı

CRM Eğitimi

>CRM EĞİTİMİ İÇERİĞİ:

 

CRM Nedir ?
• Operasyonel CRM

• Stratejik CRM

• Analitik CRM

 

Müşteri Odaklılık

• Değişen Müşteri Profilleri ve Yeni Beklentiler

• Müşteri Odaklı Kurum Kültürü ve Vizyon

• Müşteri Odaklı Yapılanma

• Kurumun CRM Tarifinin Keşfi

 

CRM ve Pazarlama İlişkisi

• Müşteri Segmentasyonu

• Segment Yönetim Modelleri

• CRM Taktikleri

• Kampanya Yönetimi

• Müşteri Bağlılığı ve Karlılık

• İlişki Modelleri ve Sadakat Programları

 

CRM Teknolojileri

• Veri Toplama ve Güncelleme

• Veri Yönetimi & Veri Madenciliği

 

CRM’de Başarı Anahtarları
CRM´in Başarısızlık Nedenleri
Türkiye’den ve dünyadan örnekler

CRM Eğitimi Uygulamaları

 

EĞİTİM SÜRESİ:2 GÜN

 

AÇIK EĞİTİM TARİHLERİ İÇİN TIKLAYIN

 

Müşteri temas noktalarında çalışan profesyonellerin, müşteri ile iletişimini güçlendirme amaçlı müşteri ilişkileri eğitimleri için tıklayınız.

 

Müşteri İlişkileri Eğitimleri daha çok iletişimsel ve kurum amaçlarına uygun temsil yetkinliklerine odaklanmaktadır. CRM Eğitimi ise operasyonel, stratejik ve analitik CRM çalışmalarını hem ayrı ayrı hem bir bütün halinde katılımcılara uygulamalı olarak aktarmayı amaçlamaktadır.

 

Müşteri İlişkileri Eğitimi, müşteri memnuniyeti ve kararlılığını maksimize etmeyi hedefleyen, uzun dönemli bir işletme felsefesidir.

 

Tüm temas noktalarında, hedeflenen müşteriye hedeflenen deneyimi yaşatarak, müşteri sadakati ile toplam müşteri değerini yükseltmeyi, böylelikle İşletme kar maksimizasyonunu hedefler.

 

CRM Eğitiminde; 

√  Kurum Kültürü

√  Yönetim Stratejisi

√  Rekabet Silahı

 

Kurum Kültürü; Müşteri Odaklı Çalışma anlayışını felsefe edinir.

 

Yönetim Stratejisi; Müşteri Kararlılığını ve Bağlılığını yükselterek uzun dönemli şirket kararlılığını arttırmayı hedefler.

 

Rekabet Silahı; Ürün ve Fiyat Odaklı Rekabetin yanında, ″Müşteri Odaklı Rekabet″ stratejisini kullanır.