Figen Zekier

figen

Yüksek Lisansını Newport University İşletme Bölümü’nde, lisans eğitimini İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi’nde tamamlamıştır.

Profesyonel hayatına Turkcell’de başlayan ZEKİER, Müşteri İlişkileri, Satış, Kampanya Yönetimi bölümlerinde operasyon ve yönetim kademelerinde görev almıştır.

Mars Logistics Group CRM Sorumlusu olarak, Müşteri Odaklı Yönetim Anlayışının Kurum bünyesinde yapılandırılması kapsamında kurumsallaşma sürecini yönetmiş ve stratejik pazarlama için performans ölçüm sistemlerini geliştirmiştir.  CRM Institute Turkey Projeler Koordinatörü olarak Kale Grubu, İş Bankası, Anadolu Sigorta gibi çok sayıda kurumsal müşterinin Verimlilik ve Performans Artışı projelerini yürütmüştür. Doğuş Otomotiv-Stratejik Pazarlama ve Kurumsal İletişim Yöneticisi olarak görev aldığı dönemde Doğuş Otomotiv markaları ve Bayii Ağı için Performans Karnelerinin yapılandırılmasını sağlamıştır.

American Management Association’da Yönetim, Liderlik, Fasilitasyon, Kurumsal Verimlilik ve Pazarlama sertifika programlarını tamamlamıştır. CRM Master, Yalın Yönetim Lideri ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk elçisi unvanlarına sahiptir. Tübitak tarafından desteklenen mentorlük eğitimlerine katılmıştır ve mentorlük çalışmalarını sürdürmektedir.  ICF (International Coach Federation) ve Association for Coaching onaylı profesyonel koçluk eğitimini House of Human bünyesinde tamamlamıştır.
 

Uzmanlık Alanları